Klantenservice

Klantenservice

Heeft u vragen of wilt u meer informatie?

Vul dan het contactformulier op en de klantenservice neemt binnen 2 werkdagen contact met u op.

 

Contactgegevens

mail: [email protected]

Telefoonnummer: NL:+31 (0)85 - 2250289

 

Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag 8.30 tot 18:00

Zaterdag en zondag 8.30 tot 17:00

 

Contact form

* Verplichte velden

Informatie

XI Art

Cartografenweg 20a
5141MT Waalwijk
Nederland Open in Googlemaps

KVK 74651692
BTW nl8599.80.431b01


Veelgestelde vragen

1.1 Hoe hang ik de foto-art op?

Al onze foto-arts worden geleverd met een ophangsysteem. De art op plexiglas, daar zit standaard het luxe aluminium ophangsysteem aan bevestigt. Bij de art op dibond, worden standaard dibond ophangplaatjes bijgeleverd, die u zelf volgens de bijgeleverde gebruiksaanwijzing dient te bevestigen. u kunt ook als extra optie aangeven, dat u graag het luxe, zwevende ophangsysteem wenst bij uwart op dibond, deze wordt dan ipv de meegeleverde dibond hangers, door de leverancier al bevestigd voor u op de art. 

Afhankelijk van de grootte van de foto-art op dibond kan je deze aan twee of meerdere schroeven hangen (met plug). Let op bij Dibond materiaal, dat u handschoentjes draagt bij het ophangen, om zo vette vingers op de art te voorkomen.

1.2 Wat voor foto-art verkoopt Xiart?

Xiart verkoopt prachtige beelden. Deze worden direct geprint op plexiglas of dibond. Het geheel wordt altijd inclusief ophangsysteem geleverd. 

1.3 Worden de foto-arts compleet geleverd?

Ja, onze foto-arts zijn compleet  met ophangsysteem, bij de art op plexiglas zit het luxe ophangsysteem er al aan bevestigt. Bij de dibond art dient u zelf de dibond hangers volgens de gebruiksaanwijzing, nog te bevestigen achter op de art.

1.4 Hoe kan het dat jullie meerdere exemplaren van een foto-art kunnen aanbieden?

Veel van onze foto-arts behoren tot onze vaste collectie.

1.5 Hebben jullie alle foto-arts op voorraad?

De meeste foto-arts hebben wij op voorraad of kunnen wij binnen 10 werkdagen op voorraad hebben.

2.1 Hoe wordt mijn foto-art verpakt?

Wij zorgen voor een veilig transport van uw foto-art. Met onze degelijke verpakking is het bijna onmogelijk dat uw art beschadigt aankomt.  Mocht je toch verpakkingsschade aantreffen, maak hiervan voordat u de art uitpakt een foto of meld dit dan direct aan onze bezorger en we lossen het z.s.m. voor u op.

2.2 Hoe kan ik vette vingers op mijn art van Dibond verwijderen?

Voorkom dat er vette vingers op uw Dibond art komen, door bij het ophangen handschoentjes te dragen. Mochten er toch vette vingers op gekomen zijn, dan kunt u dit voorzichtig met een schone pluisvrije licht doek,voorzichtig af doen. Niet te hard wrijven.

2.3 Waar worden jullie foto-arts op geprint?

Onze foto-arts worden direct geprint op dibond of plexiglas.

3.1 Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Ideal, bancontact,  VISA, Pay Pall, Mastercard, Maestro, Giro pay, ING homepay, Belfiu, KBC en Klarna.

3.2 Kan ik mijn foto-art ook achteraf betalen?

U kunt ervoor kiezen om achteraf te betalen met Klarna.

3.3 Kan ik ook contant betalen?

Nee dat is helaas niet mogelijk.

3.4 Krijg ik een officiële factuur?

Per mail ontvangt u een factuur en betalingsbevestiging.

4.1 Hoe komen jullie aan jullie kunstwerken?

Wij hebben vele soorten kunstenaars en leveranciers.

4.2 Komen jullie foto-arts ook uit China?

Nee onze leveranciers produceren vanuit Nederland.

5.1 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, u kunt uw bestelling op komen halen bij ons hoofdkantoor in Waalwijk op afspraak.

5.2 Kunnen jullie ook buiten Nederland en België verzenden?

Momenteel leveren wij naast Nederland en Belgie, ook al in Duitsland en zullen wij zeer binnenkort ook gaan uitbreiden naar andere landen.  Mocht u hier interesse in hebben vragen wij u vriendelijk telefonisch of per mail contact met ons op te nemen en te informeren naar de mogelijkheden.

5.3 Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, u ontvangt een SMS met daarin een track & trace.

5.4 Wat zijn de levertijden voor de foto-art?

Wij kunnen uw foto-art al binnen 10 werkdagen leveren, mocht u een specifieke datum wensen mag u dit altijd aangeven op onze chat of per mail.

5.5 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, u kunt een ander adres opgeven bij uw bestelling.

6.1 Zijn jullie prijzen inclusief BTW , verzending en andere kosten?

De bedragen die vermeld staan zijn inclusief b.t.w. en verzendkosten in België en Nederland.

7.1 Welke garanties bieden jullie wanneer ik een foto-art aanschaf bij jullie?

Wij bieden volledige verzekering van een veilige online aankoop. Van betaling, verzending, verschillen van  mening tot garantie op de foto-arts zelf.

7.2 Hoe gaan jullie om met klachten?

Helaas kan het wel eens voorkomen dat er iets mis gaat, bijvoorbeeld dat een bestelling wordt beschadigd tijdens transport. Uiteraard willen we dat netjes voor je oplossen! Mail ons, en laat ons weten waar je niet tevreden mee bent. Deze mail kan je sturen naar: [email protected].

Je krijgt een bevestiging van de klacht en ontvangt z.s.m. (uiterlijk 4 dagen na het indienen van de klacht, maar bijna altijd dezelfde dag) een inhoudelijke reactie.

8.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht u ontevreden zijn dan horen wij het uiteraard graag en gaan we kijken naar een passende oplossing.

Retourneren is alleen mogelijk indien de originele verpakking aanwezig is en de foto-art onbeschadigd is, u kunt deze dan in de originele verpakking incl. schuimprofielen en noppenfolie (bij plexiglas inclusief folie aan voorzijde foto-art) op eigen kosten retourneren. 

Indien product onbeschadigd is krijgt u uw geld op de bij ons bekende rekening terug gestort, met aftrek van €20,- administratiekosten. 

Bij wijze van uitzondering, kan het voorkomen dat wij de foto-art retour nemen, goed verpakt maar niet in originele verpakking, u krijgt dan 70% van de aankoopkosten terug, mits de art onbeschadigd bij ons aan komt.

U dient een retour aanvraag in te dienen en het daarvoor bestemde retour formulier in te vullen.

8.2 Hoe zend ik mijn foto-art retour?

Wanneer u een artikel retour wilt sturen, kunt u per mail contact met ons opnemen. U ontvangt dan een retour formulier. Zodra wij uw retourformulier in goede orde hebben ontvangen kunt u de foto-art op eigen kosten retour sturen naar Zanddonkweg 5 te Waalwijk. 

De foto-art wordt door ons op beschadigingen en de originele verpakking gecontroleerd bij aankomst en bij akkoord wordt het bedrag minus €20,- administratiekosten/bezorgkosten op de bij ons bekende bankrekening teruggestort.

8.3 Betaal ik retour kosten wanneer het product beschadigd is?

Wij fotograferen al onze foto-arts voordat deze in de doos gaan om te checken op productiefouten. Wanneer een foto-art toch onverhoopt beschadigd is bij ontvangst, waarschijnlijk dan door het transport, kan in overleg met ons besloten worden dat de foto-art retour moet. Wij zullen  de retour kosten dan uiteraard op ons nemen en u van een nieuwe foto-art voorzien. Mocht uw art beschadigt in de doos aankomen, adviseren wij u vooraf, voordat u de doos opent, een foto te maken van de verpakking.

8.4 Mag ik een foto-art zelf retour brengen?

Wanneer een foto-art beschadigd is, niet door uw schuld, kan deze in overleg met Xiart retour gedaan worden.  Wij maken voordat de art in de doos gaat van al ons verkochte arts een foto, zodat we er zeker van zijn, dat u uw art in goede orde ontvangt en er geen productiefout gemaakt is.

Wanneer u een foto-art om een andere reden retour wilt doen, mag u de art zelf in overleg, na het invullen van het retour formulier, onbeschadigd in de originele verpakking retour komen brengen op onze locatie in Waalwijk.